Daca practici saritul corzii ca forma de antrenament, poate ca ar trebui sa te gandesti serios sa adopti o noua forma de antrenament, cu un echipament asemanator, dar mai eficient: frangiile.

Vreme indelungata, antrenamentul cu franghii au fost o componenta nelipsita din pregatirea atletilor, luptatorilor MMA, fotbalistilor etc., fiind o forma de antrenament completa, solicitanta, eficienta, desfasurata la intensitate sporita.

Comparativ cu miscarile statice care caracterizeaza antrenamentul cu greutati, de pilda, folosirea franghiilor este o forma dinamica de antrenament.

Antrenamentul cu franghii: beneficii

Oamenii au folosit franghii din cele mai vechi timpuri pentru a-si imbunatati calitatea vietii si, in special, pentru a-si usura munca. Ele erau utilizate pentru a impinge, cara, ridica oameni, materiale si diferite echipamente.

 

Considerata una dintre cele mai mari inventii ale timpului ei, este folosita si astazi in mod similar. Cu toate acestea, recent, antrenamentul cu franghii sau battle ropes a devenit o cale de a imbunatati calitatea vietii, atat din punct de vedere fizic, cat si mental.

John Brookfield a fost cel care a introdus pentru prima data franghiile in metodologia antrenamentelor fizice, iar datorita impactului pe care aceasta forma de antrenament a avut-o, ea a fost adoptata de majoritatea salilor de fitness din intreaga lume. De fapt, franghiile sunt astazi un echipament destul de comun in anumite forme de antrenament. Unul dintre ele este CrossFit sau HIIT.

FRANGHIILE SUNT UNUL DINTRE CELE MAI FUNCTIONALE ECHIPAMENTE